onsdag 17 november 2010

Samwel och kycklingungar.

Det här är Samwel som är en av de vigaste personerna jag nånsin sett, plus att hans skratt är helt underbart.
Vet att man inte ska ha några favoriter, men det är svårt att inte få Samwel här som en favvis.
Han är oxå grym på att göra allt möjligt från bänkar till bokhyllor till en trumma, som han med grym taktkänsla leder de andra i musik och dans.


Kycklingarna har även fått ungar, så nu springer det runt massa såna här sötingar på hela området.

Kan ju även nämna att jag såg nytt rekord i människor på motorcykel, på en riktigt risig jordväg så körde en motorcykel, med FEM människor på, om oss. Helt sjukt.
Om jag har glömt att nämna det så är mitt rekord med människor i en minibuss, 23 stycken.
Kan ju oxå säga att jag tappat bort ett minneskort till kameran, och att imon så kommer jag få mitt hår fixat, yeah, kostar 1000 shilling, sanslöst billigt i jämförelse med Sverige.

Hakuna matata

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande och se hur du ser ut i morgon för du kommer väl att lägga ut nån bild? Jättesöt kyckling och urcharmig pojk, du får verkligen vara med om många olika rekord :) Ha det gott och som vanligt sköt om dej. Kram mamma

    SvaraRadera