tisdag 9 november 2010

Msungus på besök!

Hejhej!

Nu är mina vänner här, ni ser dem på bilden här nere, från vänster Anna, Berit och Ida. Sverige-Danmark-Sverige. Det är riktigt skönt att få snacka svenska igen, men det blir engelska ofta eftersom danskan är med, men det är lugnt.

Barnen gillar dem riktigt mycket, idag har varit en riktigt skön dag. Först innan "msungusen" kom ut hit så tvättade det, men sen när dem kom, då har det varit fullt schema. Först var det typ en timma akrobatik, de är så SJUKT duktiga, vill visa alla bilder jag har tagit, men ni kanske får lite mer senare. Sen stack vi iväg och spelade fotboll i typ två timmar och gick runt i en stor och fantastisk trädgård, där togs det många bilder, och det gavs många blommor till tjejerna!

Haha killarna säger hela tiden att jag ska fixa ihop dem med tjejerna, hela tiden, det är skitroligt!

Nu ligger jag i sängen på ett fint hotell i Nakuru, så jag kan spendera kvällen till att lära känna tjejerna bättre, men oxå för att det är riktiga toaletter och dusch! Det är perfekt nu när min mage har börjat krångla lite.

JUST DET, en sak till, jag träffade på två LAMOR idag, så sjukt! Denna bilden är till Nicko och Jonatan :)

Men nu är det slut för idag, fred ut.




Ni kan följa Anna på hennes blogg, annacottman.blogg.se hon ska vara nere i Afrika i 6 månader, hon drar till Tanzania på måndag, läs mer om varför på hennes blogg.

2 kommentarer: