fredag 12 november 2010

Rolig händelse och Brescia!

En rolig händelse som hände i onsdagskväll/natt. Jag satt på hotellet efter att ha sagt godnatt till mina vänner som var å hälsade på. Satt i ett konferensrum där det fanns trådlöst wifi, dålig mottagning, men ändå lite. Där skypeade jag med morsan först i en halvtimme, sen så kollade jag på mitt älskade Brescia när de mötte Juventus hemma via en stream.

Jag trodde hela tiden att de skulle säga till mig, men alla bara stannade och kollade, speciellt en kille. Han stod och kollade i typ 5 minuter, då frågade jag han om han ville sitta istället, han svarade bara nejnej, jag ska bara kolla lite. Men efter ett tag så satte han sig ändå, vi skrattade lite.

Sen började vi snacka lite, å jag berättade att jag bodde i Ngata och var på Bethesda, då sken han upp och berättade att han brukar gå till Panganikyrkan som Bethesda samarbetar med. Och att han hade hört att jag skulle komma, så han visste om mig, men han hade jobbat i söndags.

För övrigt så blev det 1-1 mot Juve, de borde vunnit, skulle haft en straff och Juves mål var offside. Diamantis mål var däremot heeeelt sjukt, sök på Diamanti och Juventus så får ni se på nåt underbart!
I söndags så fick även Brescia 1-1 mot Inter, på bortaplan! Då fick Inter en straff efter att Eto'o snubblat på bollen i slutet av matchen. Stört att storlagen får så mycket fördel, men grymt av Brescia! :D :D

(Idag har vi haft 30 grader, jag är nu helt slut av solen och klockan är bara halv tre).

Ärtor

1 kommentar:

  1. Det är roligt att läsa vad du gör! Fortsätt skriv!

    SvaraRadera